onsdag 20 januari 2010

kära samlade.

jag har tappat min motivation.
motivation till plugg.
de senaste dagarna har jag suttit vid de vetenskapliga grundkursböckerna och mest stirrat rakt igenom.
mycket ovetenskapligt har runnit genom tankarna.
mycket på hur gärnagärna jag vill flytta för att slippa sitta i sängen för att plugga, och för att slippa dela klänningplats med äckliga träningsskor.
mycket på hur mycket jag vill ha en hund men att jag faktiskt vet att jag inte kan köpa en hund nu. en hund ska man ha när man bor stort, återigen vid flytt-tankar.
mycket på hur gärna jag vill shoppa men som jag inte kan. dels har jag inte pengar. och dels finns det ingen plats för dem här hemma-flytta!

och på mycket annat.
motivationen hoppas jag kommer tillbaka efter denna otroligt tråkiga kurs som jag inte kan koppla till mitt kommande yrke på något sätt. jag har nämligen suttit och räknat ut medianen på studenters tentaresultat. det känns verkligen nyttigt.

och på söndag ska vi titta på en lägenhet som vi kanske kan byta till-med balkong! men jag vågar inte skriva i stora bokstäver för allt som har med lägenheter går åt fel håll för mig och johan. det känns bättre att skriva med små då.
håll tummarna. tack.

2 kommentarer:

  1. Manda!

    Det kanske inte är "er tid" att flytta just nu... =(
    Kanske låter ni det ligga på hyllan ett tag, ta ett steg tillbaka och så.. ?? Vet inte... Men det kan vara svårt att se vad man har framför näsan när man tittar för långt bort.

    PUSS på're min vän.
    You know where I'm at ;)

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för dig gumman :) Jag tycker du e jätteduktig med allt pluggande o så...

    SvaraRadera