tisdag 5 januari 2010

joråsatte går bra nu.

dagen efter julfest blev jag förkyld. oklart varför...
tisdagen efter julfest hade det utvecklats till något jag trodde var svinis.
har aldrig haft så ont i huvudet eller hostat så mycket.
den har hängt i sen dess fast att man tvingat sig själv till aktiviteter (kan även var orsak till förkylningsihärdighet...) men under julen är det väldigt trist att ligga på sofflocket 24/7.
det har sakta men säkert blivit bättre men jag har aldrig varit med om en mer långvarig förkylning.
nu är det så att johan har fått den. inte samma hosta men i natt tog han priset i att vara så varm som möjligt. det gick inte att sova för han lät hela tiden, snark, host, snörvel, mummel, och kändes som en värmekamin.
och i natt var första natten jag inte vaknade av att jag hostade.
när ska man få sova?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar