lördag 18 februari 2012

sånt här gör jag just nu.

igår var en bra dag. vi är snart klara med det lille resultatet vår litteraturstudie har kommit fram till. nu ska vi bara skriva om hela bakgrunden då det inte riktigt längre passar vårt resultat och just det, vi måste ändra vårt syfte med. suck.
men det är kul att vara med hanna iallafall.

efter armsmärta piggades jag upp av emil som äntligen är hemma igen. vi pratade om viktigheter, som vilka stränder man skulle vara på i hawaii och var man kan hitta borttappade nycklar samt hur ett framfall rengörs. ni hör ju.
och till fredagsmiddag åt jag och johan korv med bröd *lycka*, och vattenmelon till efterrätt.
sov innan kl var midnatt. bra fredag!

idag är det lördag och jag är ledig med blandade känslor. vi har startat dagen med promenad och godfrukost (avocado på knäckemacka, mmmmmmmmmmmm) och ska nu pyssla. jaaa, ni hörde rätt. men så är det. pysselparet ska pyssla. tror jag måste dokumentera det hela sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar