måndag 6 februari 2012

att läsa tills ögonen blöder.

produktiv dag. nja. jag har suttit vid det stora bordet och läst artikel efter artikel.
förutom det har jag hunnit äta johans köttfärssås, pratat länge med både berger och bengtsson, sett två avsnitt av trueblood (som måste vara cliffhangarmästares Mästare), duschat mig varm både en och två gånger samt forskat lite om det går att sy en klänning enligt lite lappteknik. någon som vet?
johanpensionär befaller mig nu till sömn och eftersom jag är hans (och han är megamin) så tänker jag faktiskt göra så. ibland vet han bättre än jag vad som är bäst för mig.
imorgon är det biblioteket som gäller. hade jag inte skrivit med hanna, som faktiskt göra hela uppsatsen uthärdlig, hade jag nog inte gått upp imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar