onsdag 29 februari 2012

jag blir snart en sån jag inte skulle bli.

jag köpte en klänning. en brudklänning. tyckte det var skönt att ha det gjort. kunde man liksom göra annat kul.
klänningen motsvarade inte förväntningarna och fick åka hem igen.
och nu, ca två månader senare har jag rensat internet på klänningar, inte bara en gång utan två gånger och sen en gång till, och till helgen tror jag att jag kommer gå all in i att söka klänning en fjärde gång.
utan resultat.
idag tvingade jag in mig själv i en sån där brudklänningsbutik efter att ha fått tips från min chef. visade upp mina drömmars klänning, det var kört sa hon. finns inget liknande.

jag är nu på noll.

har ni nåt fint att tipsa om, släng hit!

jag skriver för tusan uppsats, har inte tid att leta.

(hon i brudklänningsaffären sa att jag var VÄLDIGT sent ute....hallå, det är fyra månader kvar!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar