torsdag 10 november 2011

men jaaaaa!

energitorsdag deluxe!
hemmaplugg med systrarna berger samt lite shoppingrast. bra? ja!!

sen till jobbet där vi skyltar för advent och det blir så fiiiint. hallå, får man köpa en grön as-stor glasflaska som är megafin men kanske inte fyller nån riktig funktion, förutom just det att vara superfin. man kanske kan kalla den för min troféfru?

efter jobb och världens bästa komplimang från en ny stöterpådigjämt-kompis som jag bestämde mig för att verkligen suga i mig drog jag vidare till bröllopsformklubben och vi tränade oss gröna i huvudet.

avslutade med en gorbys pirog (inte bäst idag men det får funka då jag åt soppa med korv i till lunch-2 favoriter) och talade med fina fina hannakompisen från jönköping. alldeles varm i hjärtat.

nu ska jag passa på att pussa på min fästman innan han somnar för vi hinner liksom inte ses så mycket nu. men det tar vi igen snart!

denna dagen. jag gillar den.
jag gillar energi.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar