fredag 4 november 2011

jag behöver en stege under armen

fredagmorgon och jag sitter i soffan efter ha vikt ca 18 tvättar som hängt i vardagsrummet en vecka och tittar på min stora lillasyster. inte stor som tjock utan lång.
sen har jag även spraymålat min lampa, som jag inhandlade för över två veckor sen. det går framåt. dock blev mest jag gul. och lampan blev rinnig. måste jobba med avstånd. helt klart.

jag har ju inlett bröllopsform 2012. och en kompis ska gifta sig samma datum och tränar på samma gym. igår var det premiär för vår klubb och vi hade helena som pt, hon är även den andra brudens tärna och toastmaster. helena körde slut på oss och idag gråter jag lite när jag måste nå någonting över axelhöjd. och det är ganska många saker för tillskillnad mot stora lillasyster så begåvades inte jag med en längd som kan kallas imponerande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar