måndag 7 november 2011

hilding

iochmed att jag har lärt känna elin hilding, i mitt tycke ganska så väl dessutom, så fick jag en sån där bonus. hennes fantastiska lillasyster.
här är två anledningar till att man inte kan göra annat än att jubla över att känna sara hilding:





(saras kommentar till denna bild)
Anonym Mini sa...

Typisk Amanda. Att tjuvlyssna när jag viskar hemlisar till mig själv.




(mail från förra veckan:)
TJENA DAMEN! (Alltså jag måste börja med att göra en lång parantes om hälsningsfrasen: du kommer ihåg Djursjukhuset, programmet? Olyckliga omständigheter hade resulterat till att en marsvinstjej låg på operationsbordet. Det stackars marsvinet låg på rygg med helt rakad mage. Ah, det såg så kul ut!! ...vetrinären hälsade på sin patient med orden "tjena damen"...det kom jag att tänka på nu)






jag tror inga närmare förklaringar krävs när jag säger att jag är så glad över att ha e.hilding i lilla livet som en klippa i alla sorters vindbyar och att hon medfört s.hilding.


1 kommentar:

  1. hahaha! tjeeeeena damen!

    älsklings-nilsson! du gjorde min dag! och lördag!! :) aaaah. vet inte vad jag ska skriva, är alldeles jättelycklig.

    SvaraRadera