torsdag 12 augusti 2010

så j*vla ovärt.

idag spanade jag in en läderväska på asos för 320 pickadoller, 320 kr för en läderväska. jatack.
mycket snygg. mycket. men gul.
så det krävdes lite så här överväganden. för hur mycket kommer man använda en gul skinnväska?
när jag kom på att den skulle vara snyggve till typ det mesta och jag helt enkelt inte kan leva utan den (samt att natalie påminde mig om att hon var skyldig mig 200 kr, alltså skulle den endast kosta 120 kr) gick jag in för att beställa den igen.
men gissa vad som sker då?
jaa, det kan man såklart räkna ut på förhand. väskan är slut. man bara ååååhhhhhhhh.
nu är jag i deprission. djup.
dels kan jag inte stava till depression (hur stavas det???!), sen har jag ingen gul skinnväska och så hostar jag för tre personer.
ovärt som min vän sara skulle säga. ovärt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar