tisdag 10 augusti 2010

så jävla förkyld

idag har jag rört mig mellan sängen, soffan, micron och toaletten. det går bra nu. jag är så förkyld att jag inte ens kan titta på tv, internetshoppa eller ens läsa en bok. nya damernas värld ligger på soffbordet framför mig. jag har inte orkat ta upp den än.
men nu, nu känner jag mig lite bättre. för nu skriver jag ju det här. och jag har tittat på en massa bilder från sommaren och jag känner att det har varit den bästa på länge.
ett minus-allldels för lite tid med cliquarna. men nära tio tjejer, nära tio olika scheman = man får vara glad för den lilla tid man får.
och vi har ju gotland kvar.

1 kommentar:

  1. Frisk ännu? Tänker på dig. Men vet du vad. bättre att vara sjuk nu än om en vecka! Eller hur? ;) peppar peppar.
    Krya på dig!

    SvaraRadera