torsdag 26 augusti 2010

funktionskläder

ibland vore allt så mycket lättare om man bara kunde punkta upp saker och ting.
som t,ex.
varför är det bättre än bäst att åka till gotland imorgon?

  • får hänga med de coolaste katterna i stan
  • får vara på öjn
  • är garanterad en 48timmars-skrattfest(brukar bli så)
  • jessica kan knorra min lugg
  • det är fortfarande sommar och jag får äta glass i stora lass
  • vi ska gå till pippis karamellbutik
massor med braiga saker.

ikväll kommer jobbet på kräftis och det är bara kul. fast att jag måste städa innan så jag slipper skämmas.

en sak till, idag ringde json och frågade om jag har funktionskläder hon kan låna. är inte det väldigt härligt och roligt att hon använder ordet funktionskläder?
det tyckte jag. inte då för det var så mycket annat som rörde sig i huvudet men sen. då blev det väldigt kul.
och en annan sak, lundis bjucka på lunch idag. och inte vilken lunch som helst utan potatisgratäng med kassler-min all time favourite!

tack och hej från en supernöjd tjej.

1 kommentar: