måndag 7 december 2009

manic monday

typsikt bra sätt att starta en måndag är (borträknat från världens tråkigaste kursstart då det enda roliga var exempel på särskrivningar vi inte ska göra, exempel: skivad kalv lever med kul potatis. egentligen inte jättekul men då, oj så mycket jag fnissade.) är att låta ett styck pojkvän tillaga mumsfillibabbakyckling med bacon och ost. och sen gå på ett självmordspass med spinning(det måste man för att kunna äta mumsfillibabbakyckling).

sedan kommer två skåningar upp till xmaspartyt, roooligt!

och jessica har inte bara köpt en klänning, utan två! och hon ska vara min mentor....hmpf, hon får inte börja ta efter mig, det ska ju vara tvärtom!

dagens trista: anni och camilla (samt en hel drös med andra finingar kan inte komma till julfesten för jobb, skola och andra åtaganden. damn ansvarsfulla människor!) men anni, i lööööv u ändå. tusen kramar kan nog, INTE, rätta till det. :)

3 kommentarer:

  1. haha... höj ångesten och berätta de för alla! Har för övrigt med mig den ena klänningen till jobbet för att lämna tillbaka den på lunchen... men... alltså den är ju också fin! Så nu funderar jag på hur jag istället ska lyckas smuggla hem den igen utan att petter ser... ilandsproblem?

    SvaraRadera
  2. Jessica!
    Du är inte rädd att Petter smyger in här då och då för att läsa? Och då ser han detta.... inte smart. inte smart ;) hahahaa

    Jag tycker du ska behålla båda(vet inte hur de ser ut eller nåt) och så har du den ena på julfesten och den andra på nyårsafton=)

    SvaraRadera
  3. eller så säger du bara till petter att klänningen är gammal och blir arg på honom för att han aldrig lägger märke till dina kläder! han måste bli mer uppmärksam helt enkelt :)

    SvaraRadera