torsdag 3 december 2009

dålig dag.

ni vet när man har så mycket i huvudet så att man egentligen bara vill lägga sig under täcket och glömma att man finns. så känner jag nu. jag är så trött på allt, och det är aldrig roligt att vara en suris...

men som tur är hittade jag en bild från tiden när jag var 10 år, dödligt förälskad i min granne jonathan, hade runda glasögon, och hela min klass såg ut att lida av någon bokstavskombination. det var tider det.
detta gör dagen helt klart lite lättare.

det är jag som ser ut som en liten uggla och står nästlängst upp bredvid en lång tjej i grå tröja. och mellan mig och anna står min kärlek :) jonathan. inte klokt vad snygga vi alla var när vi var 10-11 år. snyggt med marwintröjor var det också. kul att nästa alla har exakt samma hårfärg med, cendrefärgade nordbarn.

2 kommentarer:

  1. hej! hahah förlåt glömde visst nästa del. Sedan tar du och klistrar in det i ett nytt paint dokument.hm det var visst lite mer avancerat än vad jag trott. Markera sedan runt det du vill spara på "hela"bilden och klipp ut, klistra sedan in detta i ett nytt paint dokument igen. Kan även funka att klistra in det i ett worddokument o sedan "spara bild som". men då kommer ju allt med. Vi tar lätt bussen! Sjukt bra fixat..Berättade om er julfets för en tjejkompis och hon som jag blev sjukt imponerad.
    Aha okej men riga vet jag ju vem det är. Det skulle vara jätte kul. Jimmy kan säkert höra med honom isf. Juldagen..ingen aning. egentligen vill man som sagt va hemma men tråkigt asså. Men iår måste vi ses!förra året vet jag inte vad jag gjorde ;) hahah vilken lång kommentar det blev...Hoppas det löser sig med printscreen annars kan jag visa IRL. PUSS

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHA... dra mig baklänges o kalla mig claes! Att min mor tillät mig att bära den där pottfrisyren! Skandalöst!

    SvaraRadera