onsdag 23 december 2009

GOD JUL!

i am alive. och det känns.
julfesten var braaaa!
ulrika gjorde den stämningsfull, emil och jonas gjorde den dansfull, snapsen gjorde den full, sen gjorde jag och matilda den kaotisk.

och idag är det dagen före dopparedagen och jag ska äntligen få pussa lite på min storasyster som kommer hit och äter lunch, sen blir det sista julklappsinköpen och några timmars jobb som julklappsinslagningsnisse på esprit. misstänkt fall av svinis har drabbat en annan nisse så jag räddar situationen tillsammans med en hals som gör att jag låter som en kråka. men jag har längtat efter jobbet, eller mest jobbarkompisarna och det ska bli så härligt att få se på dem lite innan jul. förhoppningsvis är jag en regelbunden varannanhelgtjej igen innan januari är slut.

ikväll blir det lilljul hos yvonne och imorgon, imorgon är det dags....julafton i björngården!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar