onsdag 1 juli 2009

meh,

jag har tusan svårt att anpassa mig till sommartiderna.
igår var det ju tisdag och världens bästa, och samtidigt otäckaste programmet under sommaren. morden i midsomer. jag missade ju det. dock till förmån för världens godaste smörgås på storan, men iallafall.
min lillasyster är så feg att hon inte ens vågar höra introt, en annan sitter ju helt (o)rädd och blundar inte en enda gång. det räknas väl inte om man spretar med fingrarna och liksom ser emellan?

annars var jag på p-möte i morse. mycket trevligt.
det trevligaste var att alla som gick därifrån skulle åka och bada, fiska, sola, båta, ja angenämna saker. alla utom jag. som börjar igen kl 12.
kul.


förresten, visste ni att igentligen inte är ett ord, utan det är egentligen som är det.

1 kommentar:

  1. Japp, hade du frågat Malin Nationalencyklopedin Eriksson tidigare så hade du vetat det länge. Höhö
    Synd att jag kan va i bestorp precis alla veckodagar utom just tisdagen! Är ju annars stört trygg som handhållerska. Sommarpuss från den ovanligt ödmjuka Mallan

    SvaraRadera