fredag 17 juli 2009

armen och jag



kommer väl inte jättebra överens. efter mycket kämpande fick jag på mig bikinin som jag ska ut till bestorp och använda. håret fick johan sätta upp och det blev väl sådär fint men det duger i dessa dagar.
igår sov jag nonstopp, var ganska fascinerande, den längsta tidperioden jag orkade hålla gluggarna öppna var 45 min.
visst gör det ont, men inte lika ont som förra gången och absolut inte som förrförra. armen ser väl inte alltför trevlig ut, det svarta är det som läkaren ritade upp innan operation och styngen ska tas i slutet av nästa vecka.
tyvärr blev min nervskada värre igen då läkaren var tvungen att greja med nerven då plattan och den korsade varandra men förhoppningsvis lägger sig det.
svullnaden hoppas jag också lägger sig snart.

jaja, så är det. nu blir det bestorp!

1 kommentar:

  1. Fifaan asså. När jag kommer hem ska jag banne mä ta å stega ner på Platens - bara för att sparka trapp. Sen spotta på trappstegsfan och belåtet knalla upp till ett mkt bättre ställe. Typ Elsas hus. Sådeså.
    När min hormonbalans sedan stabiliserat sig kommer Bestorp vara redo för mig! Har du ngn spec dag som du tycker jag borde pricka in eller ska vi bara ta det "på sparken" som man (sjukt passande i sammanhanget!) säger här borta om spontanitet? Enarmad kram till dig!

    SvaraRadera