onsdag 10 juni 2009

so let it be.

men så jäkla superkul att det är kallaste junimånaden typ ever.
mig gör det ingenting (ok, läs allt.)
jag är trött på det här.
nuförtiden när jag återigen kan andas som en normal människa och är ganska så trött på att ligga och pilla i naveln och läsa böckerpå soffan för att jag inte har något att plugga, vill se på kass dagtv, har någon lust att städa (fast det behövs, jag vet) och jag inte har några pengar att gå ut och shoppa upp.
jag vill ligga ute i solen och läsa och pilla i naveln i stället.
ska det här vädret fortsätta så kommer det bli en dyr sommar.
och jag har inte råd med en dyr sommar,
alltså kommer det bli en osocial sommar.
och jag är inte osocial.
alltså kommer jag leva över mina tillgångar.
och jag har inga tillgångar att tillgå.
förstå mitt problem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar