fredag 12 juni 2009

skolavslutning och bebisparty.






det som var, det var roligt. igår alltså.
lotta slutade nian. mamma och jag var där med mammas avslutningskompis. de har varit tillsammans nu i 10 år, varje jul-och sommaravslutning. men nu går deras ungar skilda vägar.
sen var vi och åt avslutningslunch med pappa och albin. på hamlet. inte jättemysigt. men pappa var tvungen att äta planka.
sen åkte vi hem till angelica med ballonger och presenter och kakor.
när vi hade överraskat henne så fikade vi tills det kom ut kakor ur öronen, sen berättade vi spökhistorier fast det var ljust ute och jag, eva och emma blev rädda. töntigt. sen spelade vi även bebisbingo. vi föreslog för ankan att om man har satsat på rätt dag så får man bebisen. så om ankan klämmer ut sötnöten idag, den 2e eller 4e juli så har jag alltså vunnit en bebis. undra vad johan säger om det.
igår var en rolig dag.
och idag med. jag har hunnit träna!!! och nu ska jag iväg och jobba. sen åker joey och jag till göteborg och blåser bort lite. mysigt.





Guuuud vilken röra av bilderna men så kan det gå och nu måste jag springa till jobbet.

1 kommentar: