tisdag 3 februari 2009

falu rågrut, möjligheternas bröd.

Petter tyckte jag åt för lite frukost och det kanske jag gör. så idag ändrar jag på det och äter 1 tallrik med blåbärsyoghurt samt extra blåbär, antioxidanter is my new best friend, och sen har vi två skivor falu rågrut till yoggin. antigen kan man dela brödet i 2 och få 2 mindre mackor, eller i 4 delar och 4 mindre mackor. eller varför inte dela hela skivan? möjligheter liksom! idag ska jag iväg till biblioteket nu, seminare senare idag. sen får det bli en liten springtur runt munksjön och imorgon händer det grejer. jag ska följa efter en sjuksköterska en hel dag och se vad hon gör. det kommer inte alls bli jobbigt, vara någons skugga i 8 timmar. jag väntar mer spänt på att få se en död människa. tone fick se allt, tarmar, hjärta, ja allt. det kanske kommer nästa i kurs, anatomi.

och imorgon god vänner far jag hem till linkiplinki igen. och som min far skulle ha sagt.
- Stackars Linköping........ ses där, eller här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar