torsdag 22 januari 2009

Nytt försök.

Skam den som ger sig. I Jönköping har jag ingen tv och i Linköping en kille som alltid ska vila efter jobbet så tid finns det ju till en liten bloggilogg.
Jag är tjejen som har en vän(Matilda) som är skamlös, en vän(Eva) som gillar hundar mer än livet och en vän(Tone) som har en garderob som jag skulle kunna stjäla utan att skämmas för jag tror på riktigt att mitt liv skulle bli bättre då. Och sen finns det fler vänner, gravida, singlar, husägare, lebbar, studenter och annat löst folk som jag också gillar mer än mest. De är typ bäst. Eller ja det är dom. BÄSTASTE BÄSTA SOM FINNS!


Och just det, ta det mesta med en nypa salt. Ibland har jag en förmåga till att överdriva saker. Som en gång då jag fick min ramlanerförtrappen skada till att bli ett hajbett. Jaaa, ni ser.

Sen ska jag försöka att inte sär skriva, vet att många inte gillar sånt. Och stava rätt vill jag med försöka mig på. Shit majbritt, nu blev det mycket krav på mig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar