torsdag 22 januari 2009

brun brunare bengtsson? / röd rödare rövare?

matilda packar nu väskan för äventyr i thailand och jag vet inte vem jag ska oroa mig mest för...matilda eller thailändarna. Eller Leo kanske?
Eller deras avsaknad av solskydd, matilda tror att hennes svenska vinterbleka och trötta hy ska klara av den starka (har aldrig upplevt den själv men har hört att den ska vara det och om jag skulle åka skulle jag ha med minst styrka 50 då jag bränner mig bara jag tänker på solen, finns det starkare än 50??) thailändska solen.
Men jag gav hennes mitt och Annas mantra vi använde i France, rött blir brunt!
Om man inte flagar bort det först vill säga...

imorgon har jag pluggdate med martini. känns bra, hon är på t 4 och jag på t 1. hon har nog många goda råd att ge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar