fredag 30 januari 2009

bajs

senaste dagarna har herr pojkvän mest hört av sig när han bajsar.
vad ska man tro om det?
att han har väldigt mycket att bajsa, då han ändå hör av sig ganska mkt eller att han har blivit mer kvinnlig och vill göra 2 saker samtidigt?
klart är iallafall att jag får komma hem och fråga min lilla bajskorv redan på onsdag och inte nästa måndag som jag första trodde. (vänner, boka in fikor!)


annars har dagen bjudit på morgonpromenad runt munksjön.
och sen gjorde jag den fasanfulla upptäckten att gröna gatan, där ett av de senaste överfallen gjordes ligger precis där jag bor. kul jävla jul, not.
men tur att jag har mitt överfallslarm jag fick av anton och långa rivnaglar att attackera med. man är sin egen bästa smed eller hur man säger.
men kan man bli mer än rasande när man tänker på att det finns äckelgubbar i denna stad som begränsar folk att röra på sig. jag är konstant rädd efter kl 17 då det är mörkt ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar