tisdag 8 maj 2012

klapp på axeln helt enkelt.

idag hade jag min slutbedömning tillsammans med min kontaktlärare angående min praktik. min kontaktlärare är lite av en legend på hälsouniversitet då hon inte bara en gång har fått en student att gråta utan vid flertal tillfällen per termin. det är inte konstigt att min nattsömn inför NKSE-tenta och bedömningar har varit kort sagt dålig.

idag var det alltså dags att knyta ihop säcken. jag skulle tillsammans med alla papper infinna mig på hennes kontor för att få påskrift på att jag var godkänd. vi kunde fått en bättre start om jag hade kommit ihåg att ta med min loggbok, men vi löste det ändå. och innan jag gick sa hon följande:

-  amanda, jag är SÄKER på att det kommer gå bra för dig.

och där höll jag på att trilla av stolen, men som tur var stod jag redan.

den här människan är inte känd för att ge en student komplimanger, snarare tvärtom. så det var med skuttande ben jag gick hem för att nu försöka fortsätta med mitt arbete till det allra sista seminariet som är om två veckor. och om exakt en månad, 8/6, är det EXAMEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar