fredag 11 maj 2012

fortfarande uttråkad och alldeles ensam i mitt egna sällskap.

BRUKAR DU KOMMA I TID: ja. eller nej. men oftast. 
HAR DU BRA KONDITION: nej. men jag är mycket explosiv.
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST: igår. när johan tyckte jag var töntig som gick i vattenpölar. men har man gummistövlar vill man ju utnyttja det.
HUR KÄNNER DU DIG NU: lite konstig efter allt för många timmar framför datan.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: blått.
KAN DU LAGA MAT: nja. blandade resultat.
VAD PLUGGAR DU: sluttampen på sjuksköterskeutbildningen i linköping
BLIR DU BRA PÅ KORT: haha. nej. 
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST: idag när allt var hopplöst.
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET: alltså, mina tårar kommer lika lätt som skrattet så nej.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR: nej. det är kaos i huvudet. 8 juni har aldrig känts så långt borta.
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN: vatten. fast inte på söndagsmorgonen, då är flädersaft.
ÄR DU NYTTIG: jag äter allt jag tycker om med måtta. förutom frukt och ibland chips.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB: jag har haft många jobb. började sommarlovet mellan 5an och 6an med att städa toaletter på min farbrors camping och har fortsatt med att jobba i godisaffär, äldreboende, klädaffär, hjelpepleier i nörge och i sommar som sykepleier. i höst hoppas jag mer än allt att jag är sjuksköterska på universitetssjukhuset i linköping.
ÄR DU BLYG: tyvärr ibland. men oftast inte.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: kl 7. 
VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST? sånt där man rör sig med en kontroll i handen så händer det i spelet.
VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL? tetris?
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? en ecologica.
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? tyvärr, ja.
JAG SOVER: som skönast i min och johans säng under lakanen som ser ut som en blomsteräng.
VAD SA DU SENAST? vi ses sen korv.
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS? nej! men jag vill i sommar. fast helgerna är liksom redan slut innan sommaren har börjat. på riktigt. sånt gör mig stressad.
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN? johan. mamma. bengtsson. systrarna. emma. stackarna.
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: mer energi och tid till omvårdnadsseminariet.
HAR DU SNYGGA SKOR: ja. en del är fina. men ofta kan jag känna att jag saknar ett par. i sommar som de två föregående somrarna kommer jag bo i mina träskor. det får vara så.
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: puss
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: ja
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: johan fanns där i närheten. alldeles bredvid.
HAR DU KÖRKORT: ja
ÄR DU ENSAM NU: ja. spöka inte nu. johan är på väg hem!
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA? att få lämna in powerpointgrejen till seminariet med nöjdhet i kroppen. äta räkor imorgonkväll och få prata med min faster i telen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar