torsdag 5 april 2012

för att undvika utbrändhet

ställer jag in skolböckerna för resten av dagen och festar till det med stekt strömming och besök av sara och anders.

påsken, lilla fina välbehövliga ledighet. ingen praktik förrän måndag, jobb på esq imorgon, lagom med plugg och blommor i hela lägenheten!
tror tillochmed att det kan drickas vin på lördag om jag sköter mig. livet som sjuksköterskestudent är inte alltid roligt men om man tar det onda med det goda och njuter av livet så är det ju fantastiskt.

snart kommer min ringkurir med en fantastisk liten låda.

2 kommentarer:

  1. men alltså hur har jag kunnat missa att du är sjusköterske-student? är det hilding som inte skött sin rapportering ordentligt? mycket illa det här! haha. hur som helst, vad roligt! världens bästa yrke framför dig ju!

    SvaraRadera
  2. haha, visst är jag det! examen 8 juni i sommar :D sen firar vi med barcelona!

    SvaraRadera