torsdag 19 april 2012

faktiskt bättre än ett par skor!

för att fira in helgen ordentligt bokade jag resa till barcelona med eminent resesällskap i afton. så dagen efter examen tar jag min lilla (läs mellanstora) rumpa och ger mig av till sydligare europagrader och firar in den lille legitimationen!

bild helt fräckt stulen av ena delen av resesällskapet!

och som grädde på tårtan gjorde johan och jag slag i saken och lade den sista pusselbiten i londonresan. hotellrum- check!
springsteenbiljetter-check!
flygbiljetter-nu även det check!

man kan säga att det går liiiiite för bra nu. pengarna på kontot är slutt. kanske inte det bästa två månader innan bröllopet men hallå, vad gör det. jag bakar eget bröd helt enkelt!

2 kommentarer:

  1. men titta amanda, nu finns det ju till och med vattenmelon-ballerinas.. http://www.bloglovin.com/m/1774281/447992393/a/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRmJsb2dnLm1hbWEubnUlMkZjZWNpbGlhcy1ibG9nZyUyRjIwMTIlMkYwNCUyRjIzJTJGMTEyNjMlMkY= :)

    SvaraRadera
  2. riktigt skit att jag har strl 39! annars vore det jag som trippade runt i de i barcelona ;)
    ps. fatta vad vattenmelon vi ska äta där! ds.

    SvaraRadera