lördag 17 mars 2012

den trötta lilla människan.

KUA-dag 1 är nu till ända. maaaj gaaad.
jag vill nu sova i ungefär fyra dygn men imorgon 6.45 börjar en ny dag. lyllo mig.

efter att ha författat ett långt sms ska jag nu se på trettio grader i februari och sen sova tills klockan ringer. johan, som är ute och dricker öl som normala 20-nånting människor ska göra på lördagar, har jag hotat med stryk om han inte är tyst när han kommer hem.

fast jag har en konstig känsla av att jag inte kommer kunna sova ändå. ni vet, kroppen är nedsläckt men hjärnan går på högvarv. lyllo mig igen.

2 kommentarer:

  1. hej amanda! jag tror att jag alltid kommer att tänka på dig när det gäller vattenmelon från och med nu. tänkte t.ex. på dig när jag såg den här.

    https://a248.e.akamai.net/media.pinterest.com.s3.amazonaws.com/upload/51861833178436413_TwS6Vzjh_b.jpg

    peace out

    SvaraRadera
  2. haha! vad kul att man gör intryck :) Sara, jag tänker på dig när jag ser en tysk ölfest. då börjar jag skratta och tänka på höstens roligaste fest!

    SvaraRadera