torsdag 29 mars 2012

bajsmackan

alltså alltså alltså. torsdagkväll och kom precis hem från min sista kväll på vår KUA-placering. lillhjärtat är lite sorgset då jag de senaste veckorna har fått känna av känslan att vara jämlik i en arbetsgrupp. här har jag inte varit studenten. här har jag varit en bland studenterna som har skött avdelningen. har gillat vårt lilla vårdlag till tusen så imorgon ska det bli kul att umgås utan landstingspjamaser och dricka öl (fattar inte varför jag alltid säger/skriver dricka öl då jag inte gör det men det låter ju faktiskt bättre än att dricka vino...)tillsammans.

dessa två veckor har resulterat i förfärligt mycket prat om kiss och bajs. kanske är därför vi känns mycket sammansvetsade!? det är ju över det jag brukar bounda med anton och vilma. kanske nu lite mer vilma då anton inte verkar tycka det är lika kul längre....? hallå?

jamen i övrigt då som jag envisas med att säga, så är det ju ganska så bra. peppar för helg på älskade lilla esq och födelsedagskalas. även lite puppsatsande och framförallt hildahälsning!
och självklart, enorm nervositet inför nkse-tentan som helt plötsligt är om bara två veckor.

over and out.
//
ordbajsarens mästare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar