fredag 3 juni 2011

när man fylls av energi!

åh jag blir galen! allt är förträffligt för tillfället, måste stanna upp och typ lukta på livet för det luktar nog som kvällarna gör just nu; syrener, jasmin och förväntan. fast min doft översätts till lycka, kärlek och förväntan.

herregud, har någon kräkts utav min lyckosvada? försöker bara stanna upp och fånga ögonblick så att man kan plocka fram när livet är mindre angenämnt.

idag har jag varit med den lilla mamman och den lilla pappan samt den lilla systern innan jag åkte in och grillade med världens bästa kompisar för att tillslut mötas upp med finaste johan som tillsammans med rigis gick och vann en golfresa på deras första tävling, med 80 lag startandes. åh flickvännen är STOLT!




firar med en bild från gårdagen på den bästa golfspelaren jag vet.

tack och godnatt.
adjöken sa fröken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar