tisdag 28 juni 2011

arendal

livet är ett kollo och tiden går relativt fort. arendal är vackert så man tappar andan och jag letat mig fram till patienterna
på de minsta vägarna jag har sett. första veckan avklarades med alternativt midsommarfirande, krans, sill och potatis samt lite vin var vad jag behövde och vad jag fick.

i övrigt har jag firat camillas fem och tyvende bursdag där polisen kom kl 9 på kvällen och vi dansade barfota på gräsmattan kl ett på natten. jag trivdes. som pricken över moset fanns där tre kissekattungar och jag som inte är en kattmänniska funderat starkt på att ta med en hem, emma du måste tala med mig!

en månad kvar sen är jag hemma! heja!














1 kommentar:

  1. Vad härligt!
    ja snart är du hemma igen och då får vi hänga på helgerna. Arendal slår Virserum! puss och kram

    SvaraRadera