onsdag 8 juni 2011

för jag är ju faktiskt ganska bra.

något som jag är dålig på är att utvärdera mig själv på ett schysst sätt. ofta tycker jag att det jag gör inte är tillräckligt bra, eller ens det. ofta är jag ju skitdålig tycker jag själv.
kanske tycker jag så för att inte senare bli besviken om jag inte klarar av det jag har tänkt mig?
och tänk om jag tycker att jag är bra på något och så tycker någon annan att hallå amanda du är ju asdålig.
jag vet inte vad det beror på men något som står klart är ju att jag måste ändra mitt tänk för jag är ju faktiskt inte dålig.
idag fick jag besked om att jag klarade termin 4s tenta. något jag trodde var omöjligt precis efter jag skrev den men som tydligen inte var det.
i mitt sinne hade jag redan packat ner alla skolböcker för färd till arendal där pluggandet skulle få styra mig. men icke. en sommar i frihet breder ut sig och gladast är nog jag.
den jag främst tänker på är johan. han tror alltid på mig. tvivlar aldrig på att jag inte skulle klara av något. fäään vikken jääääla boyfriend jag har.
sen kommer pepp från familj som också alltid trycker på att jag är fan bra.

och jaa, det är jag ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar