torsdag 19 november 2009

hairyes, hairno, hairdo.

då det har blivit lite av en tradition att göra av med alla mina pengar ungefär samma dag de kommer in på kontot så tänkte jag boka in en frisörtid på onsdag. utväxt, kluvna toppar och en lugg som är mittemellan ful och asful känns ganska angeläget att göra något åt.
men vad ska jag göra?
frisörelinkregert. pliiis help. kan man göra mig blond? passar jag i blont? vill jag vara blond?
i need help. yepp.
inte bara från duktigaproffselin utan alla som känner mig. och jag vet att ni läser. så igen, hjälp. eva, anni, emma, helena, linn, hannah, jessica, lindor, anki med fler. i need you!
lugg? röd, blond, brun hårfärg? fortsätta spara? klippa kort?
så många frågor, så lite tid.

2 kommentarer:

  1. not blonde... =/
    Med rött är något du passar i tycker jag. Våga ta i med mer rött än senast! =)

    SvaraRadera
  2. raka av allt. Jag lovar att du blir nöjd (nej det är inget jag själv funderat på sedan jag var 11 år...)

    SvaraRadera