fredag 8 juni 2012

SJUKSKÖTERSKA!!!111!!!!!1!!!


sitter i min soffa och äter hallon a-fil i vanlig ordning. en liten skillnad är att jag idag ska bege mig mot konsert och kongress istället för hälsouniversitet. för idag är det jag som tar examen!
det är så mycket känslor i mig just nu, ledsamhet, stolthet, glädje, saknad, rädsla och förväntan blandannat. 
barcelona känns som en bra urladdning. där ska jag bli bara amanda igen.
igår trodde min familj att jag gick på uppiggande. 
så är det inte.
men har man examen, begravning och bröllop under en och samma månad kan man inte sitta still särskilt långa stunder. 
idag ska jag dock sitta på en scen och få lyssna på våra lärare som berättar hur bra vi är. och vet ni?
jag ska ta åt mig av varenda ord. för det är jag som har fixat detta.
med hjälp av familj, vänner och allra mest HANNA BERGER! som är det bästa av min utbildning.

nu ska jag väcka johan och få min första examenspresent!
#girig sjuksköterska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar