tisdag 30 augusti 2011

joråsåatte är ju bra.

här är jag vid frukostmackorna. inga konstigheter. lite trött bara. det är samma jag som trodde det var ett dåligt skämt när klockan ringde för en halvtimme sen. idag börjar det. det som jag trodde jag absolut inte hade några problem med. skolan. sista året. men nu börjar det och det kommer vara tonvis med saker som gör att jag inte kanske hinner det där andra jag vill göra. typ hänga med johan (jämt), bli smal, läsa franska, bygga saker (oklart vad men jag vet att jag inte kommer hinna), bli full så jag är bakfull i två dagar, tänka i tre timmar i sträck på mitt hår, se på mad men, jobba så jag blir rik och kan sen ägna tid åt att handla upp alla mina rikpengar, sitta här och komma på dåliga saker jag vill göra istället för att studera.
jaa, ni ser ju.
big problemas för nilsson.
nu hoppas vi uppropet går bra och att det utlovas en lugn termin.
adjö.

1 kommentar: