torsdag 22 juli 2010

busy being a knallare.

bästisbengan sover på soffan, på något sätt hoppas jag hon känner att hon uppgraderat sovplats en aning då de senaste två nätterna har tillbringats i rapbilen. iochförsig var det överraskande bra underlag.
min karriär som knallare är över. kiviks marknad kommer aldrig bli sig likt igen. förutom att vi sålde mer träd än matilda trodde så lyckades jag nästan backa på en kille, fråga en annan om han hade stånd samt hinta om att en man borde köpa en fru. förstår inte varför träden sålde så bra med mig som försäljare.
innan knallekarriären ens tog sin början så stod emmas och saras 25års-fest på schemat.
flenshult intogs med buller och bång samt en heldel parkeringsskills.
där dansades det på gräsmattor barfota, tipspromenerades och nattbadades. världens drag. världens kväll.
igår var vi ute och skrattade fram till kl 4. idag ska jag måla cykel för jag fyndade finfin cykelkorg. life is good.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar