söndag 4 april 2010

påskahara var här!

vilken underbar påsk jag har.
anatomin känns liksom så där jättekul att tänka på nu när den är avklarad.
har firat med att helt enkelt må så en prinsessa. det enda dåliga har väl varit att joey inte varit hemma men snart är han det!

och inte en enda natt har jag behövt sova själv. stjärttorsdagen firade jag med bästisbengan. åh underbara unge! finns inte en enda människa som hon.
och i fredags efter bio med anton och venprovstagning på anna sov jag i björngården. och igår hade jag tur då lillasyster slaggade på soffan så jag slapp sova själv.
påskafton var perfekt! äggmålartävling i bestorp, påskmiddag med chokladtårta och gulgrädde och som toppen på moset-lundis firade 25årskalas igår och jag älskar kalas!
inte lika kul idag men lite balkonghäng med emslem och lundis underlättade det hela. skvaller dagen efter en fest är som balsam för själen.
och imorgon avslutar jag påsken med en frukost tillsammans med kreger och tonisen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar